Radio Humleborg Online
Radio Humleborg Online
Forum forside | Brugerprofil | Registrering | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Password:
  Vælg sprog
Gem password
Glemt Password?

Alle fora
 Humleborg Debatten
 Emner vedr. Radio Humleborg og Humleborg Online
 Til nye medlemmer af debatten
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forfatter Emne  

humleborg

Denmark
posteringer 131

Skrevet - 16/08/2007 :  21:51:57  Vis profil  Besøg %s1%'s hjemmesidehumleborg  Svar med kopi af besked
Humleborgs debatfora har den seneste tid oplevet at falske profiler spam´er foraerne til. For at mindste omfanget af dette, har vi valgt at stoppe for automatisk tilgang af nye medlemmer.

Ønsker man der i mod, at deltage i debatten og endnu ikke er medlem, skal man henvende sig til redaktionen på pr. e-mail: radio@humleborg.dk med oplysninger om ønsket brugernavn, adgangskode, samt oplysninger om fuldenavn og adresse.

Andre henvendelser, sker ligeledes til samme e-mail adresse.

CZJ

Denmark
posteringer 231

Skrevet - 19/08/2007 :  16:53:48  Vis profil  Svar med kopi af besked
God idé

Christian Zoëga Jessen
Til toppen af siden

humleborg

Denmark
posteringer 131

Skrevet - 12/10/2009 :  18:26:12  Vis profil  Besøg %s1%'s hjemmesidehumleborg  Svar med kopi af besked
Problemet er løst, man kan nu igen tilmelde sig vores fora Til toppen af siden

Ellen.Emmeluth

Denmark
posteringer 450

Skrevet - 27/02/2010 :  10:37:05  Vis profil  Besøg %s1%'s hjemmesideEllen.Emmeluth  Svar med kopi af besked
Tag lige "et kig" på sidst tilmeldte ???

Ellen Emmeluth, her.
Til toppen af siden

humleborg

Denmark
posteringer 131

Skrevet - 06/03/2010 :  13:22:59  Vis profil  Besøg %s1%'s hjemmesidehumleborg  Svar med kopi af besked
Der er tilsyneladende ikke noget at komme efter.

Redaktionen.

Kopi af besked:
Tag lige "et kig" på sidst tilmeldte ???

Ellen Emmeluth, her.

Oprindelig indsendt af Ellen.Emmeluth

Til toppen af siden

Ellen.Emmeluth

Denmark
posteringer 450

Skrevet - 06/03/2010 :  19:02:20  Vis profil  Besøg %s1%'s hjemmesideEllen.Emmeluth  Svar med kopi af besked
"Ikke noget" kan jo også være et godt svar !!

Jeg er i tvivl - og det er sikkert på grund af min manglende viden - om alle udefra kan gå ind og "læse alle" indlæg på Humleborg Online ???

Personligt syntes jeg, det er OK !! (Blot de ikke gengives - uden tilladelse - andre steder) !!

Når jeg spørger, er det fordi flere - udenfor kommunen - siger, de ikke "kan finde" - komme ind til bl.a. min hjemmeside www.fredsgaarden.dk ???

PS. HVAD har jeg evt. gjort galt, da jeg i sin tid oprettede den ???

Med venlig hilsen Ellen Emmeluth, "Fredsgaarden", her.
Til toppen af siden
  Emne  
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
 Image Forum 2001 Powered By: Snitz Forums 2000 Version 3.4.03